Isnin, 5 Oktober 2009

Go BaCk To My ViLLaGE....

wah..wah..wah....
sonok rasenye.....
sabtu lps aku balik kg side mak aku kt tg malim...
kononnye balik coz nak antar kete kat pakcik nan aku..
die beli kete wira abah aku....BEE 6284...
tp sambil menyelam minum air ar...
musim durian gugur kot kat sane....hehe...
kebetulan plak atuk aku beraye sbb die baru abes puasa enam...
ape lagi ari ahad tu lpas bkak je mate aku yg cantik nie,
cik mie ngan pak anjang dah start projek makan durian...haha...
laki aku plak bile dgr je org sebut durian trus bgn...(die nie lagi la hantu durian..)
lpas 2 diorang rest jap utk breakfast...
mak anjang aku masak bihun goreng nan mee kari...
sodap betul masakan orang jawa ni....
tgah sedap melantak bihun laki aku tnye
"nape ade bnyk roti kat depan mate kite nie?"
baru la aku pasan yg ade durian yg masak nagan santan 2...
(ak pn actually x tau ape name die..)
sedap.....
pas2 lpas makan tgah hari kitorg ramai2 g blakang umah atuk..
sambil makan durian~pulasan~manggis aku tgk
abah,pak anjang,cik nan,pak cik ramzan & cik mie
buat reban utk ternak ayam kampung...
pas2 aku terpandang kolam ikan keli yg x jadi...
(akibat perbuatan dengki khianat org yg dengki
tgk kesenangan n kebahagiaan atk&woo aku..)
harap2 projek ayam kampung ni menjadi la..amin...
pastu lpas asar kitorg pun bersiap2 utk balik......
tp aku rase hepisbb bkn sng family aku nak berkumpul ramai2 mcm nie...
2 pun ramai lagi yg xde...kalo x lagi penuh....

2 ulasan:

  1. hehehe......jgn mkn durian bnyak2...ti pns perut ang...

    BalasPadam