Isnin, 16 Julai 2012

sapu sawang

ape la aku nie....asal masuk blog je nak sapu sawang..pastu biar berbulan2 x update...masuk balik sapu sawang...hahaha..tu la keje aku....bukan ape mase skng nie amat2 la terhad...maklumlah nak menguruskan triple AHMAD kat umah tu...penat tak payah cakap la kan..mangko bak kate org perak...dari ayah smpai ke anaknye perangai lebih kurang same je..

meh cni aku cte perangai en ahmad..die nie agaknye kalo xde aku huru- hara agaknye hidup die....sume nak harapkan aku...asal nak cari barang je tanye aku..
"ibu mane ayah punye baju?" padahal dah sah2 la baju tu dalam almari...yang geramnye kalo bende tu depan mate die pun nak tnye aku jugak...mane handphone la, mane kunci kete la...haish...tp layan kan je la...mungkin saje nak bermanje ngan isteri die ni kot....hahahaha..tu la en ahmad azam..






nie la die contoh ayah mithali...

masuk plak bab ahmad faris fahmi..anak emas en ahmad..skang AFF dah 1 tahun 6 bulan...semakin hari makin bijak..dah pndai ikut arahan...paling die suke bukak baju n letak baju dalam bakul kain kotor..pastu dtg kat ibu tepuk tangan *pandai la kononnye..yang paling aku x tahan perangai die skang nie kuat memanjat...boleh lak panjat kabinet tv tu pastu jadi model kat tepi tv tu....bukan ape si AFF ni badan pun x balance lagi ade hati nak memanjat...nak kate bercakap tu x bape nak pandai lagi la..yg aku paham bile die cakap yah=ayah, car=kete,dik=adik,nen=susu and ade la few words yg aku x dapat capture lagi...tapi perkataan IBU mmg x penah dengar lagi la dari mulut die.. isk..isk...tu la AFF..meh layan gambar die...


                                                                   
  nie mase 11 bulan.


                                                                         
                                                                              muke nakal 



susah nak di ajak bergambar skang nie....


masuk plak bab Ahmad ziqri fahmi...yang ni mmg aku akui amat manje...aku marah si abg die plak yg lebih2 nangis...yaang aku hangin nye die nie pantang letak mesti nak merengek suh org angkat die...hadoi penat wei.satu keje pun x jadik...last2 aku kne surrender la..pasang buai supaya die dapat tido nyenyak..kalo x selagi die x tdo keje aku pun x jadi..skang dah masuk 4 bulan die dah pndai meniarap..sng je aku tgk die meniarap x mcm abg die dulu..badan berat...ziqri pun dah pnadai ketawa bile org main ngan die...bukan main galak lagi....

tengok la tu..meleleh air liur..
 tang dagu tu yang mahal

abg n adik

tp sepenat mane pun aku melayan diorg ni aku rase bahagia sebagai seorang isteri dan ibu.....huhu...


love my family.....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan